مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 07:472022-01-24ورزشي

مقابل عراق نباید اشتباه کنیم / ملی پوشان ما نباید وارد حاشیه شوند


مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه با شکست عراق به جام جهانی صعود خواهیم کرد، گفت: نباید مقابل این حریف سرسخت اشتباه کنیم.

- در خصوص دیدار پنجشنبه هفته جاری تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی عراق اظهار داشت: همیشه دیدار تیم های ایران و عراق برابر یکدیگر جذاب و دیدنی بوده و گاهی اوقات بازی به خشونت هم کشیده شده است.

وی ادامه داد: عراق فوتبال فیزیکی دارد، آنها جنگنده بازی می کنند و تمام تلاششان این است که بتوانند کمربند میانی زمین را در اختیار خود گرفته تا از این طریق به حریف ضربه بزنند.

چنگیز افزود: عراق همیشه حریف سرسختی برایمان بوده، آنها می دانند باید برابر ما به پیروزی برسند بنابراین با هر شیوه ای پیش خواهند رفت تا بتوانند نتیجه را از آنِ خود کنند.

عرب ها استاد حاشیه هستند و همیشه از این طریق کار خود را پیش برده اند و بارها فوتبالیست های کشورمان چه در رده ملی و چه لیگ قهرمانان اسیر حاشیه شده و تمرکز خود را از دست داده اند البته لژیونرهایی داریم که از تجربه بالایی برخوردارند؛ آنها با توجه به حضور در اروپا و تجربیاتی که در فوتبال آنجا کسب کردند، کمتر وارد حاشیه خواهند شد و تنها تمرکزشان بر روی موفقیت در این دیدار است تا تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر عراق، صعودش به جام جهانی را قطعی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل عراق نباید اشتباه کنیم / ملی پوشان ما نباید وارد حاشیه شوند

مقابل عراق نباید اشتباه کنیم / ملی پوشان ما نباید وارد حاشیه شوند