مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 03:172022-01-23بين الملل

آمریکا مجوز خروج خانواده دیپلماتهایش از اوکراین را صادر کرد


آمریکا مجوز خروج خانواده دیپلماتهایش از اوکراین را صادر کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه ان بی سی نیوز گزارش داد که وزارت خارجه آمریکا مجوز خروج خانواده دیپلماتهای سفارت این کشور در اوکراین را صادر کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز نوشته، آمریکا رسما به خانواده دیپلماتهای خود که در کی یف مستقر هستند و برخی از کارکنان غیرضروری دستور داده است خاک اوکراین را ترک کنند.

  پیش از این شبکه سی ان ان گزارش داده بود که سفارت ایالات متحده آمریکا در کی یف از وزارت امور خارجه این کشور درخواست کرده که اجازه خروج کارکنان غیرضروری و خانواده های کارکنانش از اوکراین را صادر کند.

با این حال یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته بود، در حال حاضر چیزی برای اعلام کردن نداریم اما مثل همیشه برنامه ریزی دقیقی برای شرایط اضطراری و مواقعی که اوضاع امنیتی رو به وخامت می رود داریم.

خبر خروج احتمالی خانواده های دیپلماتهای آمریکایی در میانه اخبار مربوط به حمله احتمالی روسیه به اوکراین و تاکید واشنگتن به حمایت همه جانبه از کی یف در برابر هرگونه تهاجم روسیه منتشر شده است.

یک منبع اوکراینی در واکنش به این اخبار نیز گفته بود؛ ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در این زمینه صحبت کرده و به وی گفته، اقدام آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مجوز خروج خانواده دیپلماتهایش از اوکراین را صادر کرد

آمریکا مجوز خروج خانواده دیپلماتهایش از اوکراین را صادر کرد