مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 00:522022-01-23اجتماعي

هشدار! این آب شاید آلوده باشد


اگر تا کنون موضوع آلودگی سد ماملو به فاضلاب انسانی و صنعتی شهر پردیس مطرح بود، حالا مسئولان و کارشناسان محیط زیست، ابعاد تازه تری از آلودگی دیگر سدهای کشور باز کرده اند.

- این در حالی است که پروژه تصفیه خانه شماره 2 پردیس به منظور جلوگیری از پساب این شهر به سد ماملو باید هفت سال قبل آغاز می شد اما اجرای این طرح در پاسکاری بین محیط زیست و شرکت عمران بر سر یک مجوز، معطل ماند؛ آنچه مسلم است این که حالا باید در خوردن آب سد ماملو احتیاط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارنظرهای ضد و نقیض درباره ورود فاضلاب انسانی و صنعتی از محدوده شهر پردیس به بالادست سد ماملو هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد.

در شرایطی که شرکت عمران شهر جدید پردیس به عنوان متولی ساخت تصفیه خانه شماره 2 فاضلاب پردیس مدعی است که فقط 10 درصد از فاضلاب مسکن مهر به اراضی روستای باغکمش در چند کیلومتری سد ماملو می ریزد، مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست می گویند که نیمی از فاضلاب تولیدی پردیس به منابع آب سد ماملو وارد می شود.

چند روز قبل، ابراهیم نظری نیا ـ عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس ـ با ابراز گلایه از سازمان محیط زیست که هفت سال با ارایه مجوز تصفیه خانه شماره 2 پردیس مخالفت کرده است، گفت به دلیل آنکه روند ساخت تصفیه خانه حدود سه سال طول می کشد، به عنوان راهکار فوری، احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار! این آب شاید آلوده باشد

هشدار! این آب شاید آلوده باشد