مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 00:372022-01-23بين الملل

برهم صالح دوباره رییس جمهور عراق می شود؟


اتحادیه میهنی کردستان عراق بار دیگر بر پایبندی این حزب به نامزدی برهم صالح برای دور دوم ریاست جمهوری عراق تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه میهنی کردستان عراق روز یکشنبه بار دیگر پایبندی خود به نامزدی برهم صالح برای دور دوم ریاست جمهوری تاکید کرد.

شیروان میرزا عضو سابق اتحادیه میهنی در پارلمان عراق در گفت و گوی اختصاصی با موازین نیوز گفت که حزب متبوعش در دیدار کمیته رهبری این اتحادیه با همتایان خود از حزب دموکرات کردستان بر نامزدی برهم صالح برای ریاست جمهوری عراق تاکید کرد.

میرزا گفت که حزب دموکرات کردستان هم بر نامزدی هوشیار زیباری برای ریاست جمهوری تاکید کرد و با این حساب دو نامزد در جلسه انتخاب رییس جمهور معرفی خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه به گفته وی ریاست جمهوری سهم ماست، همچنان فضای تفاهم بین احزاب کُرد به ویژه بین احزاب اتحاد ملی و دموکراتیک وجود دارد.

این در حالی است که طی روزهای گذشته برخی منابع سیاسی مدعی شده بودند که بعد از اینکه حزب دموکراتیک کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی مخالفت قاطع خود را با نامزدی برهم صالح برای پست ریاست جمهوری عراق اعلام کرد، حزب اتحادیه میهنی کردستان برای انتخاب جایگزینی طی دو روز آتی نشستی را برگزار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم صالح دوباره رییس جمهور عراق می شود؟

برهم صالح دوباره رییس جمهور عراق می شود؟