مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:372022-01-23سياسي

جاهلیت مدرن به دنبال نابود کردن محبت اعضای خانواده است


نماینده ولی فقیه در لرستان نگاه نظام سلطه به زن را جاهلیت مدرن دانست و با بیان اینکه نگاه غرب به زن نگاهی ابزاری است، گفت: جاهلیت مدرن و نگاه ابزاری به زن به دنبال از بین بردن استحکام خانواده و نابود کردن محبت اعضای خانواده است.

- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در نشست ماهانه با طلاب خواهر مدارس علمیه لرستان که به میزبانی مدرسه علمیه معصومیه خرم‎آباد برگزار شد، اظهار کرد: سخن گفتن درباره حضرت فاطمه زهرا(س) فراتر از درک ماست و آنچه در مورد حضرت زهرا(س) به ما رسیده در حد محدودی است، لذا سخنوران و شاعران نمی توانند حق مطلب را در مورد دخت نبی مکرم اسلام بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه در بیانی از امام جعفر صادق(ع) آمده است که نبوت هیچ پیامبری به کمال نرسید مگر آن نبی به فضیلت حضرت زهرا(س) اقرار کرده باشد، ادامه داد: امام زمان(عج) به عنوان حجت الهی می فرماید: دختر رسول خدا برای من الگو است و من از او پیروی می کنم که چنین مضامینی درباره دخت نبی مکرم اسلام نشان از جایگاه ممتاز آن حضرت است.

شاهرخی با اشاره به اینکه آنچه مهم است تبیین آموزه های فاطمی و حرکت در راستای آموزه های نبوی و علوی است، گفت: در گفتار، رفتار، محیط خانواده، تحصیل و مراودات با یکدیگر به سیره فاطمی عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاهلیت مدرن به دنبال نابود کردن محبت اعضای خانواده است

جاهلیت مدرن به دنبال نابود کردن محبت اعضای خانواده است