مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-23بين الملل

جروزالم پست: ده ها هزار موشک و راکت تاسیسات حیاتی اسراییل را تهدید می کند


یک روزنامه صهیونیستی نوشت، خطرناک ترین دشمن تل آویو در مرزها حزب الله لبنان است که باهزاران موشک دقیق و راکت می تواند هر روز صدها موشک علیه اهداف نظامی شلیک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه صهیونیستی شبانگاه شنبه به وقت تهران در تحلیلی به قلم یکی از افسران اطلاعاتی ارشد سابق این رژیم نوشت، خطرناک ترین دشمن تل آویو در مرزها حزب الله لبنان با زرادخانه ای متشکل از 12000  تا 150000 موشک دقیق و راکت است.

این افسر اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در تحلیلی که در روزنامه جروزالم پست   منتشر شده نوشت، ده ها هزار موشک و راکت اسراییل را تهدید می کند و می تواند تاسیسات حیاتی برق، آب و ارتباطات را مختل کند، به فرودگاه های غیرنظامی و نظامی آسیب برساند و این وضعیتی غیرقابل تحمل و غیرقابل قبول است.

 این مقام سابق نظامی رژیم صهیونیستی در ادامه تحلیل خود نوشت، خطرناک ترین دشمن اسراییل در مرزها حزب الله لبنان است که دارای زرادخانه ای متشکل از 120000 تا 150000 موشک دقیق و راکت است و می تواند هر روز صدها موشک و موشک را علیه اهداف غیرنظامی و نظامی در اسراییل پرتاب کند.

  وی پیشنهاد  داد که لازم است یک حمله پیشگیرانه علیه حزب الله در زمان مناسب آغاز شود و سامانه هایی از موشک های دقیق زمین به زمین در بردهای 400 تا 600 کیلومتری راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست: ده ها هزار موشک و راکت تاسیسات حیاتی اسراییل را تهدید می کند

جروزالم پست: ده ها هزار موشک و راکت تاسیسات حیاتی اسراییل را تهدید می کند