مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:082022-01-23سياسي

رایزنی عارف برای تمدید حضور فاضلی در دانشگاه


با وجود ناکامی محمد فاضلی در کسب آرای هیات اجرایی دانشگاه شهید بهشتی برای تبدیل از وضعیت پیمانی، رییس بنیاد امید ایرانیان، رایزنی هایی برای تمدید حضور وی در دانشگاه صورت داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان در قالب کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران رایزنی هایی با مقامات مسئول برای وضعیت برخی از اساتید دانشگاه صورت داده است.

بنا بر برخی گزارش ها عارف در تلاش است، شرایط قانونی را برای تمدید حضور این اساتید از جمله محمد فاضلی در دانشگاه  فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در فضای مجازی و برخی از رسانه های اصلاح طلب خبری مبنی بر اخراج محمد فاضلی، استاد جامعه شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشکده شهیدبهشتی منتشر شده بود و پس از آن برخی از چهره های اصلاح طلب از جمله حسام الدین آشنا مشاور رییس دولت های یازدهم و دوازدهم، عبدالناصر همتی نامزد اصلاح طلبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب به این موضوع واکنش نشان دادند.

  پیگیری های فارس نشان داده بود محمد فاضلی از دانشگاه اخراج نشده است بلکه به صورت پیمانی در دانشگاه شهید بهشتی حضور داشته و در مرحله تبدیل وضعیت، موفق به کسب آرای هیات اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی عارف برای تمدید حضور فاضلی در دانشگاه

رایزنی عارف برای تمدید حضور فاضلی در دانشگاه