مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:042022-01-23سياسي

شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی/مقصرین قطع برق مشخص شوند


استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی در مقابله با بحران شناسایی شوند، گفت: مقصرین قطع برق روستاها مشخص شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم شامگاه امروز یکشنبه 3 بهمن ماه در جلسه ستاد بحران که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از فرمانداران، شهرداران، نیروهای مسلح، دستگاه های خدمات رسان و تمامی سازمان ها که با هماهنگی کامل در بحران برفی استان کرمانشاه حاضر شدند، اظهار کرد: هواشناسی در اطلاع رسانی قبل از بحران نقش ویژه ای داشت و به بهتر شدن عملکرد دستگاه ها کمک کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اگر در پیش بینی و پیشگیری بحران ها درست عمل شود در اجرا نیز عملکرد صحیح می شود، شیوه برخورد با بحران باید تعریف شده و وظیفه هر دستگاه مشخص باشد؛ و لاز است فرمانداران و مدیران ستادهای بحران هر دستگاه، تا شرایط پایدار، فعالانه نگه داشته شوند.

وی بیان کرد: یکی از وظایفی که بر عهده ادارات کل است، پیش بینی قبل از بحران است که برای مواجه با آن باید آمادگی لازم انجام شود و گزارش اقدامات انجام شده و کاستی ها قبل از وقوع بحران به استانداری گزارش شود.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزیر کشور، لازم است ستاد بحران از وضعیت امکانات مقابله با بحران گزارشی تهیه کند تا در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی/مقصرین قطع برق مشخص شوند

شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی/مقصرین قطع برق مشخص شوند