مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-23سياسي

گیلان آماده بهره برداری از 50 طرح عام المنفعه سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 73 پروژه عام المنفعه سلامت طی دو سال اخیر در گیلان افتتاح و به بهره برداری رسیده اند، گفت: حدود 50 پروژه عام المنفعه سلامت جدید نیز در استان با پیگیری های همه جانبه در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امروز در نشست هیئت رییسه دانشگاه با مدیران شبکه های بهداشت و درمان و روسای بیمارستان های استان با اشاره به در پیش بودن سفر آیت الله رییسی- رییس جمهور به استان گیلان، اظهار کرد: مطالبات اولویت دار گیلان از جمله بخش بهداشت و درمان با دفاعیات دانشگاه علوم پزشکی و استانداری در نهاد ریاست جمهوری جهت پیشنهاد و پیگیری اعتبارات لازم، مطرح و پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه 73 پروژه عام المنفعه سلامت طی دو سال اخیر در گیلان افتتاح و به بهره برداری رسیده اند، افزود: حدود 50 پروژه عام المنفعه سلامت جدید نیز در استان با پیگیری های همه جانبه در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار گرفته اند.

رییس دانشگاه با اشاره به موقعیت منحصربه فرد گیلان در گردشگری سلامت بیان کرد: متأسفانه از ظرفیت گردشگری سلامت گیلان به ویژه در شهرستان آستارا بهره کافی برده نشده و لازم است در این زمینه، از طرح های توسعه ای در راستای تحقق طرح های توریسم سلامت بهره برده شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان آماده بهره برداری از 50 طرح عام المنفعه سلامت

گیلان آماده بهره برداری از 50 طرح عام المنفعه سلامت