مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-23پزشكي

تجلیل از مقام مادر در بیمارستان زنان و زایمان رشت + فیلم


جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالروز ولادت امم ابیها در تخصصی ترین مرکز زنان و زایمان استان حضور یافتند و با تقدیم گل از مقام مادر و زن تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جمعی از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیهما و گرامی داشت مقام مادر و زن در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت حضور یافتند.

  ارسلان سالاری و هیئت همراه در این آیین با اهدای گل به پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و همچنین مادران حاضر در این مرکز، از مقام شامخ مادران و زن تجلیل کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدارها ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیهما و روز زن، از کم و کیف ارائه خدمات در تخصصی ترین مرکز زنان و زایمان گیلان نیز جویا شد.

وی، با تقدیر از خدمات کارکنان مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت، بر استمرار ارائه خدمات باکیفیت توأمان با تکریم ارباب رجوع ها تأکید کرد.

سالاری، توجه دولت سیزدهم به مقوله خانواده و جوانی جمعیت را فرصتی مغتنم شمرد و گفت: نگاه دولت در این زمینه بسیار ارزشمند است و باید تمام توجه و اهتمام خود را در تحقق سیاست های کلی جمعیت به کار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مقام مادر در بیمارستان زنان و زایمان رشت + فیلم

تجلیل از مقام مادر در بیمارستان زنان و زایمان رشت + فیلم