مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-23سياسي

دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است


فرماندار شهرستان آبیک دهه فجر را شناسنامه انقلاب اسلامی دانست و بر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های متنوع به مناسبت این دهه از سوی مسئولان ادارات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام احمدپور در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر شهرستان آبیک، انقلاب اسلامی را از منحصر به فردترین انقلاب های دنیا ذکر و اظهار کرد: تمام آحاد جامعه و قشرهای مختلف مردم در شکل گیری انقلاب نقش داشته اند که وجه تمایز انقلاب با سایر انقلاب های رخ داده در جهان است.

وی افزود: با توجه به اینکه قبل از سال 57 گشایشی عظیمی در فروش نفت و دلارهای نفتی وجود داشت و کشور کم و کسری نداشت و رفاه اجتماعی هم در کشور وجود داشت اما مردم چیز مهم تر یعنی حکومت اسلامی را مطالبه می کردند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: قدمت تاریخی ایران از قدمت خوب و سالارمنشانه و در برهه های مختلف، کرامت انسانی از جایگاه بالایی برخوردار بوده اما اصل فراموش شده این بود که در سیستم حکومت، مردم در اداره کشور نقشی نداشتند و در کف جامعه قرار داشتند.

احمدپور اضافه کرد: در طول 43 سال از عمر انقلاب انتخابات در کوران حوادث سخت، آسان، رقت بار، خوب و مهیا برگزار شده و اراده حضور مردم در سرنوشت کشور به فراموشی سپرده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است

دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است