مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 21:522022-01-23سياسي

هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است


سخنگوی دولت با بیان اینکه حدود هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است،گفت: 250 روستا از این تعداد قبل از این به اینترنت متصل بودند که پایدار نبود.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در توضیح جزییات نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: گزارش های متعددی از سوی وزیران در این نشست ارائه شد که از جمله آن ها گزارش تفصیلی وزیر امور خارجه از دستاوردهای سفر اخیر رییس جمهور به کشور روسیه و جلسات مختلف ایشان در این کشور بود.

وی افزود: وزیر امور خارجه گزارشی از نشست رییس جمهور کشورمان با رییس جمهور کشور روسیه، دوما، فعالان اقتصادی و سایر جلسات و دستاوردهایی را که در این جلسات حاصل شد، ارائه کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به روسیه محوریت و تمرکز بیشتر بر تعاملات اقتصادی بود گفت: این سفر دستاوردهای خوبی برای کشور در پیش خواهد داشت.

بهادری جهرمی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازو خبر خوش وزیر ارتباطات مبنی بر اتصال هزار روستا به شبکه ملی طلاعات و اینترنت گفت: 250 روستا از این روستاها پیشتر به اینترنت متصل بودند اما اینترنت آنان ناپایدار بود که پایدار شد و بقیه هم جدیداً به اینترنت پایدار متصل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است

هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است