مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:522022-01-23سياسي

کمیته امداد 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث می کند


معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 360 هزار واحد مسکن برای مددجویان طی چهار سال آینده احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) روز یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری دادگستری قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان و توانمندسازی آنان را وظیفه ذاتی خود می داند.

 وی اضافه کرد: در کنار تامین اشتغال، مسکن و تقویت روحیه خودباوری، رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی از عواملی است که به توانمندسازی مددجویان منجر می شود.

صباغیان ادامه داد: برای ارتقای خدمت رسانی حقوقی و قضایی به مددجویان، با کانون وکلا، مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه و کانون خدمات قضایی، تفاهم نامه همکاری امضا کرده ایم.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان اینکه اشتغال و درآمد پایدار برای مددجویان زیربنای توانمندسازی است، افزود: در همین راستا با تعامل مجلس و دولت برای استفاده از ظرفیت های قانونی همچون تسهیلات قرض الحسنه در قالب تبصره 16 فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست کمیته امداد خودکفایی مددجویان و کاستن از جامعه هدف است، خاطرنشان کرد: باید گلوگاه های تولید فقر در کشور گرفته شود که راهکار آن ایجاد اشتغال، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث می کند

کمیته امداد 360 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث می کند