مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-23سياسي

مسئولان بهبهانی برای برخورد با مجرمان کوتاهی نکنند


امام جمعه بهبهان بر شناسایی و دستگیری افراد مخل امنیت توسط نیروهای انتظامی و دادستانی تأکید کرد و گفت: مسئولان شهر باید برای شناسایی و برخورد با مخلان امنیت با جدیت برخورد کنند.

- حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری در پی اقدام افرادی مبنی بر تیراندازی شهرستان بر شناسایی و دستگیری این افراد توسط نیروهای انتظامی و دادستانی تأکید کرد و به خبرنگار مهر گفت: مسئولان امنیتی شهر باید برای شناسایی و برخورد با مخلان امنیت با جدیت برخورد کنند.

وی با بیان اینکه آمار سرقت در این شهرستان افزایش یافته افزود: از مسئولان ذیربط درخواست می شود که برای تأمین امنیت تلاش بیشتری انجام دهند.

ناصری تصریح کرد: مسئولان باید با صدور احکام قاطع با مخلان امنیت به شدت و سختگیرانه برخورد کنند و نگذارند برخی افراد شرور و مجرم شهر را اینگونه بر هم بزنند.

وی در ادامه تأمین امنیت شهروندان را خط قرمز دانست و از مسئولان درخواست کرد که در این خصوص با هیچکس مماشات و اغماض نکنند و یادآور شد: مردم بدانند که افراد و گروه های معاند در شرایط حساس کنونی قصد تحریک مردم و ضربه زدن به نظام را دارند و به طور حتم می خواهند با تحریک احساسات مردم در جامعه تنش ایجاد کنند؛ زیرا آنها به هیچ عنوان دوست خواه مردم نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بهبهانی برای برخورد با مجرمان کوتاهی نکنند

مسئولان بهبهانی برای برخورد با مجرمان کوتاهی نکنند