مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-23سياسي

شوراهای اسلامی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها حضور فعال تری داشته باشند


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شوراهای اسلامی باید در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها حضور فعال تری داشته باشند و در این استان به رغم جایگاه و اهمیت آنها، - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی: شوراهای اسلامی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها حضور فعال تری داشته باشند ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شوراهای اسلامی باید در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها حضور فعال تری داشته باشند و در این استان به رغم جایگاه و اهمیت آنها، فعالانه اقدام نکرده اند.

علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه 3 بهمن در دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی افزود: هم در قانون و هم نظام تصمیم سازی کشور، نظام شورا به رسمیت شناخته شده ولی یک ضعف عمده این است که شوراها بیشتر به جای اینکه در ارکان تصمیم سازی شرکت کنند تبدیل به یک نهاد عمومی غیردولتی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: از نظر ظرفیت قانونی، نماینده شورای اسلامی استان در تمامی کارگروه ها و کمیته های تخصصی عضویت دارد اما باید نقش فعال تری داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: ظرفیت شورای اسلامی نه تنها در استان ما که در کشور و مسایل استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای اسلامی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها حضور فعال تری داشته باشند

شوراهای اسلامی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها حضور فعال تری داشته باشند