مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-23اقتصادي

پردیس؛ شهری زنده و شاد با امکانات توریستی،ورزشی،تجاری و فرهنگی


یکی از موفق ترین شهرهای جدید که در اطراف تهران حیاتی تازه را تجربه می کند شهر جدید پردیس است که به عنوان مهم ترین شهر نزدیک پایتخت، بعد از کرج از آن به عنوان بهشت سرمایه های کوچک یاد می شود.

خبر خوش برای سرمایه گذاران و خریداران واحد های تجاری شهر جدید پردیس (فاز 11) این است که شرکت بین المللی کوزو پارس، اخیراً تعدادی از واحد های تجاری ساخته شده خود را برای فروش عرضه کرده است.

برای اطلاعات بیشتر به انتهای مطلب مراجعه کنید.

با عبور جمعیت شهرهای جدید از مرزهای میلیونی و ورود این مناطق خوش آب و هوا به مرحله جدیدی از حیات اجتماعی، سرازیر شدن سرمایه های خرد و حتی سرمایه های بزرگ به این شهرها و رشد انفجاری قیمت واحدهای تجاری باعث شد یک بار دیگر این شهرها زیر ذره بین کارشناسان اقتصادی و شهری قرار گیرد.

رشد قیمت 300 درصدی واحد های تجاری در این شهر در یکی دو سال گذشته حاکی از آن است که این منطقه خوش آب و هوا علاوه بر پتانسیل های طبیعی و بهره مندی از راه های مواصلاتی استاندارد، از نظر ساختار و فضای شهری و محیط های عمومی یکی از موفق ترین پروژه های موجود در میان شهر های جدید ایران است.

سرمایه گذاری بین المللی در پردیس حضور و فعالیت های سنگین شرکت های ساختمان سازی بین المللی مانند شرکت بین المللی کوزو (کوزو پارس) حاکی از این است که کارشناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس؛ شهری زنده و شاد با امکانات توریستی،ورزشی،تجاری و فرهنگی

پردیس؛ شهری زنده و شاد با امکانات توریستی،ورزشی،تجاری و فرهنگی