مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-23اقتصادي

گردش مالی 4 میلیارد تومانی زباله گردی در بیرجند


شهردار بیرجند با بیان اینکه گردش مالی 4 میلیارد تومانی ماهانه زباله گردی در بیرجند به جیب مافیا واریز می شود، گفت: سایت پسماند شهرداری در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- مهدی بهترین، امروز یکشنبه 3 بهمن در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: زباله به عنوان طلای کثیف ماهانه در بیرجند 4 میلیارد تومان گردش مالی دارد که در شرایط فعلی به جیب مافیا واریز می شود و افرادی که زباله گردی می کنند بر خلاف تصور مردم همه نیازمند نمی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته وی از چند سال پیش اقداماتی برای احداث سایت پسماند شهرداری بیرجند به مساحت 80 هکتار آغاز شده که دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد طلای کثیف دفن و تنها 30 درصد آن بازیافت می شود، اظهار کرد: افتتاح این پروژه گام بلندی برای حفظ و صیانت حقوق شهروندان است.

شهردار بیرجند در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در زمینه میزان تحقق بودجه سال جاری و تصویب متمم بودجه سال 1400 در شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: بودجه مصوب سال 1400 شهرداری 260 میلیارد تومان بود که تاکنون حدود 70 درصد آن محقق شده است.

وی اظهار کرد: بودجه سال جاری شهرداری بیرجند با تصویب متمم آن توسط اعضای شورای اسلامی به 336 میلیارد تومان افزایش یافته است که با انجام این کار 29 درصد بودجه سال 1400 شهرداری افزایش یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 4 میلیارد تومانی زباله گردی در بیرجند

گردش مالی 4 میلیارد تومانی زباله گردی در بیرجند