مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-23اقتصادي

به صورت مکتوب افزایش قیمت نان را اعلام نکردیم/ افزایش قیمت نان بر اساس کیفیت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه به صورت مکتوب افزایش قیمت نان را به کسی اعلام نکردیم، گفت: باید کیفیت نان مورد تایید مصرف کنندگان قرار بگیرد تا افزایش قیمت برای واحد نانوایی مصوب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، چند روزی است که قیمت نان  در برخی نانوایی ها  در اهواز و برخی شهرستان ها به صورت خودسرانه افزایش پیدا کرده است که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت.

اگر چه سفره مردم با توجه به ذائقه های غذایی آن ها تنوع بالایی دارد اما نان پای ثابت سفره شهروندان است که جایگزین دیگری ندارد به همین دلیل بالا رفتن قیمت این کالای پر مصرف می تواند سفرهای مردم به ویژه کارگران را با چالش روبرو کند.

رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه ما به دنبال بالا بردن کیفیت نان هستیم، اظهار کرد: اگر نانوایی ها طبق ضوابطی که سازمان صمت و سازمان غله برای آن ها لحاظ کرده است کیفیت نان را رعایت کنند قیمت نان را می توان مانند استان های همجوار افزایش داد در غیر این صورت قیمت بالا نخواهد رفت.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت نان و وزن 180 گرمی چانه نان، افزود: یکسری از نانوایی هایی در این رابطه کم کاری می کنند که باید بر اساس استاندارد سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صورت مکتوب افزایش قیمت نان را اعلام نکردیم/ افزایش قیمت نان بر اساس کیفیت

به صورت مکتوب افزایش قیمت نان را اعلام نکردیم/ افزایش قیمت نان بر اساس کیفیت