مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:322022-01-23سياسي

برگزاری نشست شورای هماهنگی هیئت و تشکل های دینی کشور در بوشهر


رییس شورای هیئت های مذهبی کشور از برگزاری نشست شورای هماهنگی شبکه های هیئت و تشکل های دینی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی بوشهر خبر داد.

- نوشاد نوشادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اعضای این شورای راهبردی که وظیفه برنامه ریزی و راهبری برای عملیات های گفتمان ساز مردمی در مناسبت های دینی و تشکلهای هیأتی و مردمی کشور را برعهده دارد به همراه رییس سازمان هیئت و تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی کشور در پنجم و ششم بهمن ماه جاری به بوشهر سفر می کنند.

رییس شورای هیئت های مذهبی کشور هدف از این سفر را برگزاری نشست ماهانه شورا و آشنایی با آیین های سوگواری و عزاداری و فرهنگ غنی دینی مردم استان بوشهر و دیدار با مدیران و اعضای تشکل های تخصصی وابسته عنوان کرد.

نوشادی با بیان اینکه اعضای شورای هماهنگی هیئت و تشکلهای دینی کشور در سفر خود به بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز دیدار و از منویات ایشان بهره مند خواهند شد، اضافه کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست حضور و سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری این شورای راهبردی به مدیریت رییس سازمان هیئت و تشکل های دینی و مراکز فرهنگی جمهوری خاطرنشان کرد: از اعضای این شورا می توان به رییس ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست شورای هماهنگی هیئت و تشکل های دینی کشور در بوشهر

برگزاری نشست شورای هماهنگی هیئت و تشکل های دینی کشور در بوشهر