مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-23اقتصادي

همایش فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در سردشت برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت گفت: نخستین همایش فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری بهار سال آینده در شهرستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صلاح محمدی در این زمینه اظهار کرد: با توجه به وجود منابع آبی، گردشگری آب به عنوان اولویت طرح های سرمایه گذاری در این شهرستان انتخاب شده است.

همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری بهار آینده در سردشت وی افزود: در همین راستا وزارت نیرو برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آب اقدامات لازم را برای مطالعه ضلع شرقی سد سردشت و محور سردشت به پیرانشهر انجام داده و موافقت برای اجرای طرح های گردشگری صادر شده است.

محمدی گفت: برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در سال آینده از نهادهای دولتی مانند بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری درحوزه گردشگری و معرفی ظرفیت های موجود در این شهرستان دعوت خواهد شد.

وی تاکیدکرد: حمایت از ایجاد طرح های نوین ازجمله اجرای طرح اسکله، زیپ لاین، تله کابین، پل معلق و اکوکمپ جنگلی در سردشت در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی قرار گرفته است.

محمدی، با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری در منطقه سردشت و شهرهای حومه افزود: شهر ربط نیز ظرفیت بالایی برای ایجاد واحدهای بوم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در سردشت برگزار می شود

همایش فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری در سردشت برگزار می شود