مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-23سياسي

4 نفر از بانوان زندانی آذربایجان غربی به آغوش خانواده بازگشتند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: چهار نفر از بانوان زندانی که با کمک های مردمی و ستاد دیه آزاد شده بودند به کانون خانواده خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی عصر یکشنبه در مراسم آزادی این زندانیان زن جرایم غیرعمد نیازمند که به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار شد اظهارکرد: برخی افراد بدون سو نیت مجرمانه و قصد سو به لحاظ شرایط خاص مالی و معیشتی به مشکل برخورده و کارشان به زندان کشیده است.

وی افزود: اکنون 320 نفر محکوم مالی در زندان های آذربایجان غربی هستند که چشم انتظار کمک های نوع دوستانه مردم و سازمان های مردم نهاد هستند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: هر یک از این مددجویان، سرپرست خانواده ای هستند که به لحاظ مشکلات مالی و اقتصادی نتوانسته اند تعهدات خود را عمل کنند و روانه زندان شده اند.

عتباتی گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) 206 نفر از بانوان زندانی در استان مشمول آزادی و مرخصی پایان حبس، استفاده از آزادی مشروط و پابند الکترونیک و دیگر مساعدت های قانونی شدند.

وی اضافه کرد: اعطای مرخصی 10 روزه به 38 نفر، مرخصی پایان حبس برای 2 نفر، آزادی مشروط 6 نفر، پابند الکترونیک برای 2 نفر، اشتغال یک نفر در زندان و آزادسازی چهار نفر از طریق ستاد دیه از عیدی این روز به شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نفر از بانوان زندانی آذربایجان غربی به آغوش خانواده بازگشتند

4 نفر از بانوان زندانی آذربایجان غربی به آغوش خانواده بازگشتند