مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-23سياسي

110 کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان نیازمند قم اهدا شد


همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، 110 سری کمک جهیزیه هر کدام به ارزش 30 میلیون تومان به نوعروسان کمیته امداد استان قم اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان حدیث شریف اِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَلا ناسینَ لِذَکْرِکُمْ از حضرت ولیعصر (عج) گفت: آنحضرت خودشان به شیعیان فرموده اند که ما در رسیدگی و سرپرستی شما کوتاهی نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده ایم.

وی خطاب به نوعروسان حاضر در مراسم تأکید کرد: شما که در این زمان و مکان مقدس پیمان ازدواج خود را می بندید مورد عنایت آنحضرت هستید و باید آن را قدر بدانید.

مسعودیان سبک زندگی و همسرداری حضرت زهرا (س) را دانشگاهی برای نوعروسان دانست و تصریح کرد: نوعروسان باید آنحضرت را الگوی زندگی خود قرار دهند و درس بگیرند.

محمدکاظم پورامینی قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم با اشاره به عصر حاضر که عصر انتظار ظهور امام زمان (عج) است گفت: باید به گونه ای زندگی کنیم که رضایت و خوشنودی حضرت را به دست آوریم.

وی با تأکید بر اینکه ما هر چه داریم از آنحضرت است از نوعروسان خواست تا سبک زندگی مهدوی را در تمام امور خود به ویژه تربیت فرزندان سرلوحه قرار دهند تا تحولات عمیق و برک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان نیازمند قم اهدا شد

110 کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان نیازمند قم اهدا شد