مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-23سياسي

تخریب بیمارستان گرمسار/ درخواست تحقیق و تفحص خواهیم کرد


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: کارشناسان دیوان محاسبات و وزارت بهداشت اعلام کرده اند که بیمارستان امام گرمسار به دلیل فرسودگی باید تخریب شود درحالیکه ما به این امرمعترض هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اردشیر مطهری بعد از ظهر یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی دفتر خود با اشاره به امکان تخریب بیمارستان امام خمینی (ره) گرمسار، تاکید کرد: وزارت بهداشت و دیوان محاسبات گزارشی را ارائه کرده اند که اعلام می دارد استقامت ساختمان بیمارستان امام خمینی (ره) در مقابل زلزله کم بوده و شش کارشناس نظر داده اند که باید تخریب شود.

وی افزود: متأسفانه هیچکس در گرمسار حضور نداشته که به این موضوع رسیدگی کند در حالی که این ساختمان سال ها می توانست در خدمت مردم باشد و لذا با گزارش دیوان محاسبات و وزارت بهداشت متقاعد نشدیم، به نظر می رسد که تحقیق و تفحص در این زمینه نیاز باشد تا صورت گیرد.

افزایش 5 برابری اعتبارات نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در دیگر بخش سخنان خود گفت: از خرداد 99 تا آذرماه 1400 در حوزه های مختلف 21 هزار میلیارد ریال تاکنون توانسته ایم اعتبارات را برای گرمسار و آرادان بیاوریم و نسبت به سال 98 جهش پنج برابری در مقوله بودجه و اعتبارات استانی خصوصاً در حوزه انتخابیه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بیمارستان گرمسار/ درخواست تحقیق و تفحص خواهیم کرد

تخریب بیمارستان گرمسار/ درخواست تحقیق و تفحص خواهیم کرد