مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-23سياسي

دولت به زودی بار مالی اجرای رتبه بندی معلمان در سال جاری را بر عهده می گیرد


دولت سیزدهم به زودی با صدور نامه ای بار مالی اجرای رتبه بندی معلمان در سال 1400 را بر عهده می گیرد.

- علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست امروز (یکشنبه 3 بهمن) این کمیسیون اظهار داشت: در  این نشست رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: با پیگیری های مجلس، قرار است نامه ای از جانب دولت ارائه شود و بار مالی مربوط به سال 1400 ناشی از اجرای لایحه رتبه بندی معلمان پذیرفته شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: به همین جهت در نشست امروز، کمیسیون به بندها و ایرادات مربوط به بار مالی ورود نکرد و سایر ایرادات برطرف شد و فقط بررسی 2 مورد به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد.

منادی گفت: جلسه کمیته آموزش و پرورش نیز فردا برای رفع این ایرادات و ابهامات با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف برگزار خواهد شد.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بار مالی ناشی از اجرای رتبه بندی در سالیان آینده در قوانین بودجه دیده می ‍ شود، پیگیر ارسال هرچه سریع ‎تر نامه از جانب دولت برای تقبل بار مالی ناشی از اجرای لایحه در سال 1400 خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به زودی بار مالی اجرای رتبه بندی معلمان در سال جاری را بر عهده می گیرد

دولت به زودی بار مالی اجرای رتبه بندی معلمان در سال جاری را بر عهده می گیرد