مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-23سياسي

استاندار گیلان: هدف دولت فعال شدن سایت نفتی خزر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: این بانوی گرانقدر اسوه تلاش، ایثار، وفاداری و امام شناسی بوده و باید جوانان و بانوان این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند.

وی اصحاب رسانه را بازوی مقاوم جمهوری اسلامی دانست و گفت: رسانه ها در گیلان بازوی توانمند انقلاب بوده و در تمامی بحران ها در دوش تا دوش مسوولان به حل مشکلات جامعه کمک کردند.

  استاندار گیلان با اشاره به اقدامات موثر دولت در خصوص کنترل شیوع کرونا در کشور افزود: زمانی دولت سیزدهم کشور را در دست گرفت که کرونا در اوج شیوع خود بوده و کشورهای خارجه هیچگونه واکسنی به جمهوری اسلامی تحویل نمی داد ولی با اقدامات صورت گرفته واکسن به میزان کافی وارد کشور و گیلان شده است.

  عباسی نقش رسانه در کنترل شیوع کرونا در کشور و به ویژه گیلان را بسیار موثر دانست: مردم در ابتدا از تزریق واکسن کرونا واهمه داشتند ولی اکنون با تلاش رسانه و آگاهی بخشی این قشر از جامعه گیلان در تزریق واکسن کرونا دارای رتبه اول است که جای بسیار قدردانی دارد.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکل ذخایر کالاهای اساسی در گیلان بیان کرد: غلات باید برای 6ماه در کشور وجود داشته باشد ولی وضعیت ذخایر استرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: هدف دولت فعال شدن سایت نفتی خزر است

استاندار گیلان: هدف دولت فعال شدن سایت نفتی خزر است