مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-23سياسي

استاندار گیلان: هدف دولت فعال شدن سایت نفتی خزر است


نماینده عالی دولت در گیلان سایت نفتی خزر را یکی از ظرفیت های گیلان در برداشت نفت دانست و گفت: در دریای خزر مخازن نفتی وجود داشته و در سال 90رودسر به عنوان پشتیبان سایت خزر معرفی شد ولی در دولت یازدهم و دوازهم این سایت به فراموشی سپرده شد لذا در این خصوص .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: این بانوی گرانقدر اسوه تلاش، ایثار، وفاداری و امام شناسی بوده و باید جوانان و بانوان این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند.

وی اصحاب رسانه را بازوی مقاوم جمهوری اسلامی دانست و گفت: رسانه ها در گیلان بازوی توانمند انقلاب بوده و در تمامی بحران ها در دوش تا دوش مسوولان به حل مشکلات جامعه کمک کردند.

  استاندار گیلان با اشاره به اقدامات موثر دولت در خصوص کنترل شیوع کرونا در کشور افزود: زمانی دولت سیزدهم کشور را در دست گرفت که کرونا در اوج شیوع خود بوده و کشورهای خارجه هیچگونه واکسنی به جمهوری اسلامی تحویل نمی داد ولی با اقدامات صورت گرفته واکسن به میزان کافی وارد کشور و گیلان شده است.

  عباسی نقش رسانه در کنترل شیوع کرونا در کشور و به ویژه گیلان را بسیار موثر دانست: مردم در ابتدا از تزریق واکسن کرونا واهمه داشتند ولی اکنون با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: هدف دولت فعال شدن سایت نفتی خزر است

استاندار گیلان: هدف دولت فعال شدن سایت نفتی خزر است