مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-23سياسي

با ایجاد راسته بازاری در خیابان ها برخورد شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز در بسیاری از خیابان ها راسته بازاری برای یک صنف ایجاد شده که وضعیت آن خیابان را تحت تأثیر شدید خود قرار داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) اظهار کرد: یکی از نمودهای بارز در توسعه یافتگی کشورها، رفتارهای فرهنگی به خصوص رفتارهای ترافیکی است، امروز بی انضباطی و بی بندوباری اجتماعی و ترافیکی در سطح شهر وجود دارد که زیبنده مردم و جامعه اسلامی نیست.

وی توجه و شناخت کوتاهی ها، کم کاری ها و ترک فعل های دستگاه های مسؤول در این حوزه را امری ضروری و لازم دانست و بر این نکته تأکید کرد که برطرف کردن این اشکالات امری لازم است.

قربانی در ادامه به فقدان زیرساخت ها در شهرسازی و بی توجهی به مقوله کاربری زمین به عنوان یکی از دلایل مشکلات ترافیکی اشاره کرد و گفت: این موضوع با مباحث اقتصادی و ارزش افزوده گره خورده و بسیاری از کاربری های زمین با بی توجهی تغییر کاربری پیدا کرده و شهر، مردم شهر و مدیریت شهری را دچار مشکل کرده و می کند.

مصرف بی رویه سوخت و انرژی در حوزه خودرویی حمل و نقل از دیگر عوامل این رخداد بود که نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به آن پرداخت و بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ایجاد راسته بازاری در خیابان ها برخورد شود

با ایجاد راسته بازاری در خیابان ها برخورد شود