مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-23سياسي

لزوم تقویت کمیته های تخصصی مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش همدان


مدیر حوزه های علمیه استان همدان خواستار تقویت کمیته های تخصصی مشترک بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان شد.

- به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی یکشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه مسأله حوزه های علمیه و آموزش و پرورش یک مسأله حیاتی برای تحول معنوی در کشور است، اظهار کرد: همکاری ها و همگامی ها باید در راستای این مسأله مهم باشد.

وی با تأکید بر اینکه دین دانش آموزان بستگی به ورود روحانیون به مدارس و محیط های آموزشی دارد، افزود: طلبه های ما برای همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت آمادگی کامل دارند.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با بیان اینکه ما نیازمند کارهای جهادی هستیم، خاطرنشان کرد: باید گلوگاه ها شناسی و اقدام عملی صورت گیرد تا مشکلات رفع شود.

وی خواستار تقویت کمیته های تخصصی مشترک بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان شد و تصریح کرد: در این کمیته ها لازم است نحوه اجرای برنامه ها و انجام وظایف بررسی و رصد شود.

نیازمند کمک همگان به ویژه حوزه های علمیه هستیم در ادامه، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش در طول 40 سال اخیر با افت و خیزهایی مواجه بوده است، اظهار کرد: در دولت جدید شاهد دمیدن نفس های تازه ای در حوزه های مختلف از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت کمیته های تخصصی مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش همدان

لزوم تقویت کمیته های تخصصی مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش همدان