مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-23سياسي

احمد خاتمی: اطاعت از ولی فقیه اولویت دارد/ مسبب مشکلات و گرفتاری کشور، آمریکاست


با اینکه مشکلاتی در حوزه اقتصادی داریم که البته مسبب آن آمریکا است اما، این دلیل نمی شود که برخی با شیطنت بخواهند مردم را ناامید کنند زیرا این کار خیانت محسوب می شود.

- با اینکه مشکلاتی در حوزه اقتصادی داریم که البته مسبب آن آمریکا است اما، این دلیل نمی شود که برخی با شیطنت بخواهند مردم را ناامید کنند زیرا این کار خیانت محسوب می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اطاعت از ولایت فقیه و ولایی بودن در نظام و حاکمیت اسلامی به عنوان یک اصل بر هر گونه تفکر جناحی اولویت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه شنبه در آیین پاسداشت شهید گمنام در زینبیه شهر آوه افزود: غیرت دینی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر تبلور می یابد و هر مسلمانی مکلف است نسبت به اشاعه و ترویج معروف در جامعه و دعوت به پرهیز از منکرات کوشش کند.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار خود قرار دارد و در قاموس جمهوری اسلامی چیزی به نام تسلیم شدن در برابر زورگویان معنا ندارد و شیطنت های آمریکا را خنثی خواهیم کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: با اینکه مشکلاتی در حوزه اقتصادی داریم که البته مسبب آن آمریکا است اما، این دلیل نمی شود که برخی با شیطنت بخواهند مردم را ناامید کنند زیرا این کار خیانت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی: اطاعت از ولی فقیه اولویت دارد/ مسبب مشکلات و گرفتاری کشور، آمریکاست

احمد خاتمی: اطاعت از ولی فقیه اولویت دارد/ مسبب مشکلات و گرفتاری کشور، آمریکاست