مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-23سياسي

واحدی فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران شد


آیین معارفه سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.

- ، محمد فرجود به پایان مأموریت چهار ساله خود در سازمان فاوای شهرداری تهران رسید و رضا واحدی فر، که پیش از این مسئولیت معاونت شبکه و امنیت را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

در این جلسه که عصر روز گذشته برگزار شد، لطف الله فروزنده، معاون شهردار تهران با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت: بشریت به سمت معنویت در حال حرکت است و در حال حاضر تنها بحث نیازهای مادی مطرح نیست بلکه نیازهای معنوی مورد توجه بشر قرار گرفته است و در این مسیر ما نیز باید موازین توحید محوری و الگوسازی را از روش اهل بیت (ع) دنبال کنیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به هم زمانی میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی با روز ولادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: به همه توصیه می کنم نامه امام خمینی (ره) به گورباچف را مطالعه کنند تا با نگاه عرفانی و فلسفی ایشان آشنا شوند.

فروزنده با اشاره به جایگاه ویژه سازمان فاوای شهرداری تهران در مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی، گفت: شهرداری تهران در حوزه هوشمندسازی نسبت به سایر سازمان ها و ارگان های دولتی پیشگام است و این عملکرد قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدی فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران شد

واحدی فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران شد