مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:572022-01-23سياسي

میم مثل مادر؛ روزی برای زیباترین گُل هستی


خیابان های شهر حال و هوای دیگری دارد و هرکسی برای مادرش به دنبال زیباترین هدیه می گردد، شهر بوی روز مادر گرفته و همشهریان می گویند به خاطر کرونا دورهمی روز مادر ندارند و با دیداری کوتاه و هدیه ای ناقابل این روز را به مادرشان تبریک خواهند گفت.

- خبرگزاری فارس - اردبیل کبری عزیزی: عطر روز مادر در شهر پیچیده و همه برای روزِ وفادارترین فرد زندگی شان در تکاپو هستند؛ به راستی که کلمه مادر دلنشین ترین واژه و آغوشش تکرار نشدنی ترین آغوش است.

هر سال در آستانه روز مادر خیابان ها و بازار پر از ازدحام می شود؛ یکی برای قدردانی از مادرش گل می خرد و دیگری شیرینی و تعدادی برای مادر به فراخور حال و روز جیب خود کادویی تهیه می کنند اما همه یک هدف دارند و هدفشان نشاندن لبخند بر چهره ی زیبای مادر است.

سری به سطح شهر میزنم و در میان تکاپوی مردم، وارد گل فروشی می شوم از همیشه شلوغ تر است، آقای حامدی وقت ندارد و سفارش پشت سفارش دریافت می کند با لبخند می گوید: خدا رو شکر کار و کاسبی خوب است برای روز مادر تخفیف داریم تا همه بتوانند با یک شاخه گل هم که شده به دیدار مادر بروند.

البته که مادران خودشان زیباترین گل هستند و این گل ها در مقابل مهر و محبت شان بی مفهوم؛ ولی به رسم ادب و قدردانی، هر سال روز مادر بیشتر از مناسبت های دیگر سفارش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میم مثل مادر؛ روزی برای زیباترین گُل هستی

میم مثل مادر؛ روزی برای زیباترین گُل هستی