مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:572022-01-23سياسي

60 درصد مددجویان کمیته امداد خوزستان بانوان سرپرست خانوارند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: بیشتر مددجویان کمیته امداد خوزستان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: بیشتر مددجویان کمیته امداد خوزستان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

جمال شیبه در آیین تجلیل از بانوان امدادگر به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و مادر و سالروز تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اظهار کرد: همه ما در مجموعه امداد قدردان زحمات بانوان هستیم چرا که علاوه بر نقش مادری و همسری، همه تلاش خود را جهت رسیدگی به کار مددجویان به کار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، وی به ارزش کار امدادگران اشاره کرد و گفت: ارائه کمک بی منت و دستگیری خالصانه نیازمندان ارزش کار شما را بسیار بالا می برد.

شیبه افزود: نقش شما به عنوان یک زن در جامعه بسیار ارزشمند و مهم است و همچنین کار شما به عنوان امدادگر نهاد مقدس کمیته امداد که با محرومین سر و کار دارید، نوعی عبادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مددجویان کمیته امداد خوزستان بانوان سرپرست خانوارند

60 درصد مددجویان کمیته امداد خوزستان بانوان سرپرست خانوارند