مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-23سياسي

مراسم گرامیداشت روز زن در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد


همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم بزرگداشت روز زن با حضور شهروندان منطقه 18 در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

- ، رحیم محمدنژاد در حاشیه برگزاری جشن بزرگداشت روز زن گفت: حضرت فاطمه (س) والاترین مقام را در بین بانوان جهان در تمام اعصار دارد، این مراسم با نام بی بی دوعالم و با محوریت تکریم مقام بانوان و مادران برگزار شده است.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 18 بیان کرد: برگزاری آیین تجلیل از مادران شهدا به همراه مراسم نورافشانی با حضور مردم این منطقه در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شده است.

وی در ادامه در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی منطقه 18 با همکاری سرای محلات در باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: برگزاری جشن ویژه بانوان پرسنل شهرداری این منطقه در بوستان بانوان نرگس، اعطای گل به مادرانی که فرزندانشان در روز شنبه و یکشنبه در بیمارستان غیاثی و شهدا یافت آباد به دنیا خواهند آمد، برگزاری پویش مهر مادری در فضای مجازی، ذکر فضائل و زیارت حضرت فاطمه (س) و سخنرانی در مجتمع شهید مختار سلیمانی، ویژه برنامه های جشن در تمام نواحی به خصوص در میادین، خیابان های اصلی در معابر و میادین اصلی، غبارروبی مزار شهدای شهیده و مادران شهید تنها بخشی از برنامه های اجرا شده در ایام میلاد دخت نبی اکرم فاطمه زهرا (س) و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت روز زن در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز زن در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد