مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-23سياسي

مدیران رسانه ها را همکار اصلی خود بدانند


از کارهای نمایشی به شدت پرهیز کنید اما با رسانه ها به شدت همکاری کنید آنها را دوست و همکار اصلی خود بدانید - همدان_فرماندار بهار گفت: از کارهای نمایشی به شدت پرهیز کنید اما با رسانه ها نهایت همکاری را داشته باشید و آنها را دوست و همکار اصلی خود بدانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله نباتی ظهر یکشنبه در اولین حضورش در شورای اداری شهرستان بهار در کسوت فرمانداری، مدیران را از انجام کار نمایشی منع و بر همکاری بیش از پیش با رسانه ها تاکید کرد و گفت: ما باید بیشترین همکاری و تعامل را با رسانه ها داشته باشیم و رسانه را به عنوان همکار اصلی خود قلمداد کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات ادارات مختلف راهداری، هلال احمر، پلیس، راهور، نیروی سپاه و بسیج، ارتش، بخشداری، معاونین، عوامل فرمانداری، کارکنان دستگاه های اجرایی، شهردارن، دهیاران و مردم که در بحران کولاک و یخ بندان روزهای اخیر مجاهدانه زحمت کشیدند، به چند نکته مهم در راستای مشخص کردن راهبرد آینده کاری اشاره کرد.

نباتی اظهار کرد: دولت آقای رییسی دولت انقلابی، مردمی و ضد فساد با شعار دولت مردمی، ایران قوی است و ما نیز باید تلاش خود را به سمت مردمی بودن جلو ببریم و نباید اجازه دهیم عنوان انقلابی در حد یک حرف، جمله و کلمه بماند، مردم باید انقلابی گری را در عمل حس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران رسانه ها را همکار اصلی خود بدانند

مدیران رسانه ها را همکار اصلی خود بدانند