مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-23سياسي

صدای واحد راهی برای توسعه خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه صدای واحد مدیران راهی برای توسعه استان است، گفت: اگر این صدای واحد از استان خارج شود، در توسعه خراسان جنوبی موفق خواهیم بود.

- ؛ جواد قناعت بعدازظهر یکشنبه در دیدار رییس و اعضا شورای اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که باعث عقب ماندگی و کندی سرعت توسعه استان می شود، بخشی نگری است که به همین دلیل نیاز است این نوع نگاه تغییر کند.

وی با بیان اینکه نباید بخشی نگری باشد و همه استان باید در مسیر توسعه به صورت یکپارچه گام بردارند، عنوان کرد: همگرایی و عقلانیت محوری از عوامل موفقیت در همه مجموعه ها از جمله شوراها است و نباید شورای اسلامی استان بخشی نگر باشد، چرا که از نمایندگان همه استان تشکیل شده است.

به گفته وی توزیع عادلانه خدمات و اعتبارات در استان لازمه توسعه پایدار است و برنامه های عمرانی استان لازم است که جامع و کامل و در راستای جلوگیری از تبعیض باشد و برعهده نمایندگان شورای استان است.

آسیب شناسی بودجه شهرداری از وظایف شوراها استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از وظایف شوراها آسیب شناسی بودجه شهرداری است، اظهار کرد: نماینده های شورا باید نقاط ضعف و قدرت بودجه شهرداری ها را شناسایی کنند و نقاط قوت آن در برنامه های سال های بعد تقویت و تکرار و نقاط ضعف برطرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای واحد راهی برای توسعه خراسان جنوبی

صدای واحد راهی برای توسعه خراسان جنوبی