مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-23سياسي

طرح رتبه بندی معلمان تا پایان امسال اجرا می شود


ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان به رتبه بندی معلمان به زودی مرتفع و طبق پیش بینی موجود، این قانون تا پایان بهمن یا قبل از سال جدید اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس مجمع نمایندگان فارس در نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش این استان، گفت: وزارت آموزش و پرورش را مرجع تمام وزارت خانه های کشور می دانیم و نقشی که سیستم تعلیم و تربیت در راستای رشد کشور می تواند ایفا کند بی بدیل و بی جایگزین است.

علیرضا پاک فطرت افزود: باور داریم توسعه یافتگی هر جامعه و کشوری به آموزش و پرورش آن کشور بستگی دارد و در راستان این امر مجلس یازدهم توجه ویژه ای به این مساله داشته است.

وی گفت: طرح رتبه بندی معلمان را که سالها مغفول مانده بود، مجلس یازدهم پیگیری کرده و تا حصول نتیجه پای کار ایستاده است.

رییس مجمع نمایندگان فارس بیان کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان بهمن یا قبل از عید امسال  مساله رتبه بندی معلمان برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شود.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: رییس جمهور نیز همواره بر نظام هماهنگ پرداخت عادلانه تاکید کرده است و نسبت به تهیه و ارائه لایحه ای به مجلس برای تحول نظام پرداخت عمومی قول مساعد داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی معلمان تا پایان امسال اجرا می شود

طرح رتبه بندی معلمان تا پایان امسال اجرا می شود