مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-23سياسي

پیاده روی زائر حاج قاسم به مقصد کربلا؛ بانوی سی سختی میهمان سیرجانی ها شد


خانم جعفری بانوی سی سختی که که 25 روز پای پیاده خود را از مشهد به کرمان رساند تا در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم بر سر مزارش حاضر شود، چند روزی است که کرمان را به مقصد کربلا ترک کرده و امروز میهمان سیرجانی ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، بانو کبری جعفری اهل سی سخت استان کهگیلویه وبویراحمد است که همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم بعد از 25 روز پیاده روی از مشهد مقدس به کرمان رسید و بر سر مزار سیدالشهدای مقاومت حاضر شد، این بانو اکنون به عشق زیارت کربلای معلی مسافت مشهد تا کربلا را با پای پیاده طی می کند.

خانم جعفری امروز و همزمان با سالگرد ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) میهمان مردم سیرجان در استان کرمان بود، در مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان از این بانوی زائر کربلا استقبال شد.

  خانم جعفری ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد سربازان ولایت و شهدای مدافع حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری و همچنین همدردی با حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) که با پای برهنه در اسارت بودند تصمیم گرفتم که از کنار مرقد مطهر ثامن الحجج امام رضا(ع) و به عشق زیارت مزار مطهر شهدا با پای پیاده مسافت 905 کیلومتری از مشهد مقدس تا کرمان را به مدت 25 روز طی کردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی زائر حاج قاسم به مقصد کربلا؛ بانوی سی سختی میهمان سیرجانی ها شد

پیاده روی زائر حاج قاسم به مقصد کربلا؛ بانوی سی سختی میهمان سیرجانی ها شد