مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-23اقتصادي

90 درصد مناطق آسیب دیده از سیل کرمان از حالت اضطرار خارج شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان امروز در ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی پاسخ به بحران استان، با اشاره به تاثیرپذیری 14 شهرستان در جریان بارندگی های اخیر و سیلاب اظهار کرد: 90 درصد مناطق آسیب دیده، از حالت اضطرار خارج شده اند و مدیریت موفق استان در بحران سیل اخیر را با تقسیم کار انجام گرفته شاهد بودیم.

   وی گفت: در 13 روستا در جازموریان و 16 روستا در بخش مرکزی رودبار جنوب باید مطالعات اساسی انجام گیرد، چون در مسیر رودخانه هستند و هرگونه بارندگی شدید، همین شرایط را برای آنها رقم می زند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان خاطرنشان کرد: در روستای کروچان وسط رودخانه ساخت و ساز انجام گرفته است که با حضور قوه قضاییه حتما باید مسیر رودخانه ها بازگشایی شود.

  امین باقری فرماندار ریگان از ثبات وضعیت مناطق سیل زده خبر داد و گفت: تنها در خصوص راه ارتباطی روستاهای ارتفاعات و کوهستانی مشکل داریم که بتوانیم خسارت های وارده را بررسی کنیم.

وی خواستار ماشین آلات سنگین برای بازگشایی راه ها شد.

  بازگشایی تمام راه های اصلی و 80 درصد راه های فرعی رودبار علی پرورش فرماندار رودبار جنوب نیز از بازگشایی تمام راه های اصلی و 80 درصد راه های فرعی مناطق سیل زده شهرستان خبرداد و گفت: امدادرسانی در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مناطق آسیب دیده از سیل کرمان از حالت اضطرار خارج شده اند

90 درصد مناطق آسیب دیده از سیل کرمان از حالت اضطرار خارج شده اند