مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-23اقتصادي

فعالان اقتصادی به صنایع دانش بنیان و هایتک ورود کنند


استاندار اصفهان خواستار حضور موثرتر فعالان اقتصادی استان در صنایع دانش بنیان و هایتک و صنایعی که ظرفیت های جدید اقتصادی ایجاد می کنند، شد.

- سیدرضا مرتضوی در یکصد و نهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اصفهان، اظهار کرد: از پتانسیل بدنه کارشناسی اتاق بازرگانی برای شناسایی ظرفیت های جدید سرمایه گذاری استان به ویژه در صنایع هایتک استفاده شود و این امر می تواند در برخی ابرپروژه های زیرساختی حوزه گردشگری استان یاری رسان دولت باشد.

وی گفت: باید رویکرد حاکم بر استان اصفهان، نگاه مبتنی بر ظرفیت های لازم و ضروری جدید باشد و لازم است فعالیت های اقتصادی استان را ذیل برنامه ریزی های آمایشی استان پیش ببریم.

استاندار اصفهان، برخی نگاه ها در حوزه فعالیت های صنعتی استان را با توجه به محدودیت های حادث شده، غیرممکن و نیازمند بازنگری دانست و خواستار حضور موثرتر فعالان اقتصادی در صنایع دانش بنیان و هایتک و صنایعی که ظرفیت های جدید اقتصادی ایجاد می کند، شد.

رییس شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان همچنین خواستار توجه ویژه به حوزه گردشگری و استفاده کامل از ظرفیت های اصفهان در این زمینه مانند تعریف رویدادهای فرهنگی مشترک، توجه به طبیعت گردی و گردشگری سلامت شد و تصریح کرد: از این طریق می توان به برنامه ریزی بهتری برای برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی به صنایع دانش بنیان و هایتک ورود کنند

فعالان اقتصادی به صنایع دانش بنیان و هایتک ورود کنند