مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-23سياسي

تاکید بر استفاده از نمادها و معماری اسلامی در معابر سبزوار


مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی گفت: سبزوار شهری با پیشینه قدیمی و تاریخی است که باید نماد و معماری اسلامی در خیابانها و معابر این شهر دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، مراسم معارفه موسی رجب زاده شهردار جدید سبزوار صبح امروز با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی، فرماندار و اعضای شورای تامین برگزار شد و چهل و دومین شهردار سبزوار فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

علیرضا خادم پیرمدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی در در این مراسم با اشاره به اینکه اداره امور شهرها کار سخت و پیچیده ای است، اظهارکرد: در بین همه مسئولیت ها، تنوع کاری مدیریت شهری در قالب سازمان مدیریت شهرداری ها از جنسی است که با گستره وسیع تر و تنوع بیشتر همراه است.

 وی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات سبزوار چهره ناموزون سیمای شهری است، انتظار می رود سبزوار با همه ظرفیت و قابلیت ها این مشکل را برطرف و این مهم را به سمت نمادهای ایرانی و اسلامی هدایت کند.

خادم پیر ضمن تاکید بر اجرای سیاست های وزارت کشور از سوی شهردار جدید سبزوار، تصریح کرد: سبزوار شهری با پیشینه قدیمی و تاریخی است که باید نمادها و معماری اسلامی در خیابانها و معابر این شهر دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استفاده از نمادها و معماری اسلامی در معابر سبزوار

تاکید بر استفاده از نمادها و معماری اسلامی در معابر سبزوار