مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-23اقتصادي

حمایت از ورود دانش بنیان به بازار سرمایه با ارائه 3 خدمت مشاوره ای


یکی از سیاست های مدنظر برای رونق دادن به فعالیت شرکت های دانش بنیان، ایجاد زمینه مناسب برای ورود آنها به بازار بورس و فرابورس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از جمله روش ها برای تکامل چرخه تامین مالی دانش بنیان ها و تجربه فضای واقعی اقتصاد برای آنها ورودشان به بازار بورس و فرابورس است.

با این کار 3 اتفاق مهم برای این شرکت ها می افتد، تکمیل چرخه تامین مالی، تجربه فضای واقعی کسب و کار و ایجاد تحول در جنس و نوع بازار سرمایه.

همین دلایل مهم باعث شد که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 3 خدمت مشاوره ای برای تسهیل ورود این شرکت ها به بازار بورس و فرابورس تعریف کند.

ارایه راه کارهای ورود شرکت ها به بورس و فرابورس ، بررسی اولیه قابلیت شرکت ها برای پذیرش و تایید در بورس و فرابورس و معرفی نوع حمایت ها و تسهیلات از جمله حمایت های مشاوره ای مرکز موسسات و شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مجموعه های متقاضی ورود به این بازار اقتصادی و مالی است.

تاکنون 32 شرکت دانش بنیان موفق شدند که در بازار بورس و فرابورس حضور یابند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 50 درصد از هزینه های ابتدایی پذیرش شرکت های دانش بنیان که وارد بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ورود دانش بنیان به بازار سرمایه با ارائه 3 خدمت مشاوره ای

حمایت از ورود دانش بنیان به بازار سرمایه با ارائه 3 خدمت مشاوره ای