مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-23سياسي

تقدیر رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از بانوان شاغل در این مرکز


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری یادآورشد: بانوانی که حضرت فاطمه (س) را سرلوحه و الگوی خود قرار داده اند ، در کنار وظایف خانوادگی، - رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری یادآورشد: بانوانی که حضرت فاطمه (س) را سرلوحه و الگوی خود قرار داده اند ، در کنار وظایف خانوادگی، به ایفای مسئولیت اجتماعی خود نیز می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در مراسم قدردانی از بانوان مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) مایه فخر و مباهات مسلمانان به خصوص شیعیان عالم است، ایشان نه فقط الگوی زنان مسلمان، بلکه الگوی یک انسان کامل اعم از مرد و زن است.

سیره و زندگی آن بزرگوار راهنمایی کارآمد برای رفتار، کردار و نقش آفرینی اجتماعی افراد در جامعه امروز است.

وی ادامه داد: نامگذاری روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، به عنوان روز مادر و روز زن، اقدامی شایسته برای تجلیل و قدردانی از زنان و مادران ایران اسلامی است، بانوانی که آن حضرت را سرلوحه و الگوی خود قرار داده اند و در کنار وظایف خانوادگی، به ایفای مسئولیت اجتماعی خود نیز می پردازند.

خیاطیان تاکید کرد : به طور قطع بخشی از موفقیت ها و توفیقات کسب شده در این مرکز مرهون تلاش خستگی ناپذیر بانوان شریفی است که دوشادو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از بانوان شاغل در این مرکز

تقدیر رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از بانوان شاغل در این مرکز