مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-23ورزشي

دختر گیلانی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر 18 بازیکن را به هفتمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پس از پایان مرحله ششم تمرینات، میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر 18 بازیکن را به هفتمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد که آتنا شادکین از گیلان نیز در این اردو حضور دارد.

  اسامی آن ها به قرار زیر است:  شقایق حسن خانی، مبینا رستمی، ستایش هادی، زهرا محمدزاده، دیانا رشیدی، هلیا پیری، هلیا پوررضا، هدیه طالعی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، مریم محمدی، آسیه حسنی، آتنا شادکین، پریا حاجتمند، درسا فلاح، آرمیتا ملک نژاد، نگارسادات هاشمی و نیلی رستمی.

  هفتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از فردا (یکشنبه سوم بهمن ماه) آغاز می شود و تا روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران (کمپ چمران) پیگیری خواهد شد.

  تیم ملی والیبال نوجوانان دختر خود را برای حضور شایسته در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا 2022 آماده می کند و موارد ذیل برای ورزشکاران دعوت شده به اردو لازم الاجراست:  ورزشکاران با ارائه مدارک شناسایی و کپی آن و جواب تست PCR منفی به تاریخ یک روز قبل از ورود به اردو پذیرش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر گیلانی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد

دختر گیلانی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد