مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-23سياسي

اجرای 200 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان فارس


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال بیش از 200 هزار برنامه در قالب 400 عنوان به صورت جشنواره ای در استان فارس اجرا می شود.

- ، حجت الاسلام محمد رضایی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان گفت: امسال بیش از 200 هزار برنامه در قالب 400 عنوان به صورت جشنواره ای در استان فارس اجرا می شود.

وی افزود: کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس هماهنگ کننده برنامه همه دستگاه های و رسانه ها و سازمانها و ادارات است که لازم است هماهنگی کامل صورت پذیرد.

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس و رییس کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس گفت: دنیا در عرصه های مختلف شاهد تحولات مختلف هست و رسانه ها باید به این موارد اهتمام خاص داشته باشد، و همه رسانه های تصویری، دیحیتال، مکتوب و برخط باید در چگونگی برنامه ریزی در اجرای این برنامه ها با هم، هم فکری، و هم افزایی داشته باشند.

تقی سهرابی افزود: رسانه ملی امسال با همفکری با حوزه های مختلف و فعالان دولتی و غیر دولتی برای اجرای جشن ملی 1400 آماده است.

وی ادامه داد: مردم، رسانه ها و مسئولین قرارگاه رسانه ای خود را حمایت کنند تا این قرارگاه بتوان به اهداف خود برسد و ما در گام دوم انقلاب نباید با کسی تعارف داشته باشیم چون این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان فارس

اجرای 200 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان فارس