مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-23اقتصادي

حدود 11 هزار متر از اراضی ملی البرز رفع تصرف شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیتی که منجر به تخریب منابع طبیعی منطقه می شود با شماره تلفن 1504 امداد جنگل و مرتع و سامانه  139 تماس گرفته تا مامورین یگان حفاظت در اسرع وقت با متخلفین و متجاوزین .

- ایسنا/البرز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیتی که منجر به تخریب منابع طبیعی منطقه می شود با شماره تلفن 1504 امداد جنگل و مرتع و سامانه  139 تماس گرفته تا مامورین یگان حفاظت در اسرع وقت با متخلفین و متجاوزین به منابع طبیعی و اراضی ملی برخورد کنند.

حامد فرضی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در راستای اجرای تبصره یک ماده 55 حفاظت و صیانت از منابع طبیعی، طی چند روز گذشته حدود 11 هزار متر از از اراضی ملی استان در شهرستان های اشتهارد و ساوجبلاغ رفع تصرف شده، اظهار کرد:2 هزار و 200 متر از این اراضی مربوط به سه فقره تصرف در روستای قوزلوی اشتهارد و 8هزار و پانصد متر مربع آن هم واقع در اراضی ملی پلاک های اغشت وعلاقبند از توابع بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ بوده است.

وی ادامه داد: یگان حفاظت منابع طبیعی البرز بطور شبانه روزی، اجرای عملیات گشت و حفاظت از اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی را در دستور کار خود داده و با همکاری و تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 11 هزار متر از اراضی ملی البرز رفع تصرف شد

حدود 11 هزار متر از اراضی ملی البرز رفع تصرف شد