مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23سياسي

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز برگزار شد


دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز امروز (یکشنبه، 3 بهمن ماه) در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

- دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز امروز (یکشنبه، 3 بهمن ماه) در شعبه 4 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از قوه قضاییه، در ابتدای جلسه قاضی صلواتی از فولادی نماینده دادستان خواست در جایگاه قرار بگیرد و ادامه کیفرخواست را قرائت کند.

فولادی با بیان اینکه در جلسه گذشته متهمان پرونده معرفی و اقدامات مجرمانه آنها تشریح شد، گفت: امروز ادله انتصابی به متهمان قرائت می شود.

نماینده دادستان در خصوص ادله انتصابی به متهم ن.

ع مدیر عامل شرکت کروز و متهم ردیف سوم پرونده، اظهار کرد: طبق اعترافات متهم م و متهم ط دستور پرداخت هدایا به افراد متخلف را از آقای س می گرفتند.

نماینده دادستان بیان کرد: متهم ر در خصوص اعطای خودرو به آقای ک مسئول گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) گفته است که آقای ک برای رفت و آمدهای روزانه درخواست خودرو کرده بود که این موضوع با آقای س مطرح و تایید شد و یک دستگاه خودروی مزدا 3 به وی تحویل داده شد.

نماینده دادستان ادامه داد: متهم ر در مورد عیدی های سالیانه به کارمندان دولت گفته است که لیست عیدی ها هر ساله تهیه و پس از تایید میرآقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز برگزار شد

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت کروز برگزار شد