مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23سياسي

بازدید جمعی از نمایندگان تهران و نیکزاد از شهرستان اسلامشهر


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس مصوبات بازدید جمعی از نمایندگان مجلس به همراه نیکزاد نایب رییس مجلس از شهرستان اسلامشهر را تشریح کرد.

- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس مصوبات بازدید جمعی از نمایندگان مجلس به همراه نیکزاد نایب رییس مجلس از شهرستان اسلامشهر را تشریح کرد.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا در تشریح بازدید میدانی یک روزه تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان تهران به همراه علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان اسلامشهر، گفت: این بازدید به درخواست و میزبانی مجمع نمایندگان استان تهران انجام شد تا روند پروژه های عمرانی، خدماتی و بهداشتی این منطقه مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس ابتدا آیین آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر با حضور نایب رییس مجلس و سایر نمایندگان و مسئولان اجرایی برگزار شد تا روند توسعه حمل و نقل ریلی اسلامشهر با جمعیت 700 هزار نفری تسریع یابد؛ همچنین از پروژه مسکن مهر این منطقه نیز بازدید شد تا مشکلات مربوط به زیرساخت ها و دیگر کاستی ها با همراهی دستگاه های اجرایی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از نمایندگان تهران و نیکزاد از شهرستان اسلامشهر

بازدید جمعی از نمایندگان تهران و نیکزاد از شهرستان اسلامشهر