مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23بين الملل

از هر 10 مکمل روغن ماهی یکی فاسد است


قرص های مکمل روغن ماهی به این دلیل که از اسیدهای چرب امگا 3 سرشار هستند عمدتا در سراسر انگلیس و ایالات متحده محبوبیت دارند اما آزمایش های مستقل یک شرکت دارویی آمریکایی نشان داده که از هر 10 مکمل خوراکی روغن ماهی، - قرص های مکمل روغن ماهی به این دلیل که از اسیدهای چرب امگا 3 سرشار هستند عمدتا در سراسر انگلیس و ایالات متحده محبوبیت دارند اما آزمایش های مستقل یک شرکت دارویی آمریکایی نشان داده که از هر 10 مکمل خوراکی روغن ماهی، یکی "فاسد" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایندیپندنت در گزارشی در این باره آورده است: تجزیه و تحلیل 64 مکمل روغن ماهی که تحت 60 برند بزرگ خرده فروشی در ایالات متحده فروخته می شوند و در سطح جهانی در دسترس هستند، نشان داد که برخی از آن ها 11 برابر بیشتر از حد توصیه شده، فاسد شده اند.

یک شرکت دارویی خصوصی در سان فرانسیسکو موسوم به کمپانی Labdoor که مکمل ها و ویتامین ها را از نظر خلوص، دقت برچسب و ارزش غذایی تجزیه و تحلیل می کند، مکمل های روغن ماهی را از نظر محتوای امگا 3، EPA (اسید ایکوزاپنتانوییک) و DHA (اسید دوکوزاهگزانوییک)، ویتامین D و CLA (اسید لینولییک مزدوج) آزمایش کرده است.

این شرکت دارویی همچنین میزان اکسیداسیون را در این محصول تجزیه و تحلیل کرده که میزانِ تازگیِ هر روغن را بر اساس استانداردهای داوطلبانه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر 10 مکمل روغن ماهی یکی فاسد است

از هر 10 مکمل روغن ماهی یکی فاسد است