مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-23دانش

لزوم حرکت به سمت کرسی های نظریه پردازی با رویکرد بومی


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم حرکت به سمت کرسی های نظریه پردازی با رویکرد بومی در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

- به نقل از دانشگاه آزاد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید با آسیب شناسی و نظریه پردازی درباره مسائل روز و رویکرد بومی از کرسی ترویجی به سمت کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه آزاد اسلامی حرکت کنیم، گفت: بسیاری از مسائل مشترک بین برادران شیعه و سنی می تواند منجر به همایش های علمی پژوهشی و وحدت آفرین شود.

وی درباره ارتقای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسئولان دانشگاه باید برای ارتقای مرتبه علمی استادان پرونده ها را پس از تکمیل شدن به سازمان مرکزی ارسال کنند تا اقدامات معمول صورت گیرد و برای این منظور باید یک ممیزه را به دو ممیزه و در نهایت پنج ممیزه برسانیم.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ظرفیت دارد که در حوزه علوم انسانی همایش های علمی و پژوهشی را به فراخور شرایط استان برگزار کند و برای راه اندازی رشته های جدید و دانشکده های موضوعی باید براساس طرح آمایش استان سیستان و بلوچستان عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت به سمت کرسی های نظریه پردازی با رویکرد بومی

لزوم حرکت به سمت کرسی های نظریه پردازی با رویکرد بومی