مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-23سياسي

حکم جهاد برای مداحان


مقام معظم رهبری در دیدار امروز با مداحان با اشاره به نقش و ظرفیت هیأت ها و مداحان حکم جهاد در زمینه تبیین برای مداحان صادر کردند و فرمودند: هیأت باید محلی برای پاسخ به سوالات مردم و روشنگری باشد.

- خبرگزاری فارس ـ حوزه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: مداحان امسال هم همچون هرساله در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) به دیدار مقام معظم رهبری رفتند.

این دیدار که در اصل محفل و مجلس مدح این بانوی بزرگ عالم است، سابقه ای 38 ساله دارد که به زمان ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای برمی گردد.

این دیدار و برنامه به قدری برای ایشان مهم است که امسال در ابتدای دیدار فرمودند: بسیاری از بانوان گلایه می کنند که این روز به نام زن و مادر است و باید دیدار با زنان باشد، اما از این جلسه نمی توان گذشت و نباید آن را دست کم گرفت.

ایشان همچنین با ابراز خرسندی فرمودند: بعد از دوسال دوباره دیدار مداحان میسر شده است.

مقام معظم رهبری هرساله در این دیدار در دوبخش و موضوع بیانات خود را طرح می کنند؛ یکی در موضوع میلاد حضرت زهرا(س) و مدح شخصیت و فضایل ایشان که امسال به در این بخش به این نکته اشاره کردند.

ایشان فرمودند که در روایتی صحیح داریم، بعد از وفات پیامبر(ص) جبراییل بارها محضر ایشان آمد تا نسبت با این غم ایشان را تسلی دهد و برای حضرت(س) ماجراهای بعد از وفات پیامبر(ص) تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم جهاد برای مداحان

حکم جهاد برای مداحان